Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Θεοφάνεια και Λαοφάνεια του Νικολάου Πανταζή

Θεοφάνεια και Λαοφάνεια του Νικολάου Πανταζή



Θεοφάνεια και Λαοφάνεια του Νικολάου Πανταζή

Η Εορτή των Θεοφανείων επισημαίνει την επιφάνεια, τη φανέρωση του Τριαδικού Θεού. Για αυτό και τους πρώτες αιώνες, λεγόταν κυρίως «Επιφάνεια», Αποκάλυψη και Φανέρωση του Ζώντος, Αληθινού, Δημιουργού και Τριαδικού Θεού επί της ιστορίας της γης.
Ο Θεός έχει δικό Του Πιστό Λαό, περιούσιο και αγαπητό. Τον Ορθόδοξο Λαό της Οικουμένης.
Είναι όμως ανάγκη επιτακτική, να κάνει και ο Λαός του Θεού τα δικά του Λαοφάνεια και Επιφάνεια, στην δική του ιστορική πορεία επί της γης.
Να δώσει την καλή μαρτυρἰα και ομολογία Πίστεως. Να γεννήσει Αγίους και να προετοιμάσει Νεομάρτυρες της Δευτέρας Παρουσίας. Να εμπλουτίσει τους κατοίκους της Ουράνιας Βασιλείας.

Για ποιόν ακριβώς Λαό ομιλούμε;

Σίγουρα όχι τον πολιτικό, ούτε τον κοσμικό Λαό που διαγράφει τα δικά του προδοτικά ανεμομαζώματα και ανεμοσκορπίσματα. Που ζει με τις επιταγές της μόδας και περιλαμβάνει όλο το σύνολο των παθών και των ηδονών.
Δεν αναφερόμαστε στο λαό που τιμά το Θεό με τα χείλη και τα λόγια ενώ η καρδιά απέχει πολύ μακρυά από τον Θεάνθρωπο Ιησού, την Ορθόδοξη Εκκλησία Του και τα σωστικά Μυστήριά της.
Δεν μιλούμε για λαό αντίθεο και αντίχριστο που νομιμοποιεί την αμαρτία, επιβραβεύει την ανομία, στεφανώνει το κακό και έχει μετατρέψει την αδικία σε συστηματική βιοθεωρία. Δεν εννοούμε το λαό που πρώτος θα δεχθεί το χάραγμα του 666 και ολοπροθύμως θα υποδεχθεί τον Αντίχριστο.
Δεν είναι λαός του Θεού ο λαός του Οικουμενισμού, του ημερολογιακού ζηλωτισμού, των Σχισματικών, της παραθρησκείας, της πλάνης και της τραγικής πληθώρας των αιρέσεων της απωλείας.
Δεν είναι λαός του Θεού ο λαός που ακολουθεί ανίερα πανηγύρια, ρεβεγιόν, τις Θεομίσητες εορτές και νουμηνίες, χρόνους ή καιρούς.
Που παρακολουθεί τυφλά προφητείες και κυνηγά παρανοϊκά τα σημεία των καιρών. Που αρέσκεται να ασχολείται πεισματικά με τον αντίχριστο και να αγνοεί τυφλά τον Χριστό.
Δεν είναι λαός του Θεού αυτός ο απρόσωπος όχλος που από τη μια αναβοά το Ωσαννά και από την άλλη αντιλαλεί το «Αρον , Άρον, σταύρωσον Αυτόν» και ανασταυρώνει καθημερινά το Χριστό με τη ζωή που κάνει.

Για ποιόν λοιπόν Λαό ομιλούμε;

Είναι ο Ορθόδοξος Λαός που ανήκει κάτω από την επίσημη Εκκλησία των Πατριαρχείων, ως Συνοδικών θεσμών βέβαια και όχι ως προσώπων τα οποία δύνανται ενίοτε να σφάλλουν και να εκτρέπονται κάποτε από την Ορθόδοξη Διδασκαλία.
Είναι ο Λαός που έχει πιστοποιημένη Αποστολική Διαδοχή και έγκυρα Μυστήρια. Που πιστεύει συνειδητά και καθίσταται υπαρξιακά ο αδιάλλακτος και διαιώνιος Φρουρός της Πίστεως.
Ο Λαός που ζει Αγιοπνευματικά, που βιώνει την Ορθοδοξία και πραγματώνει την Ορθοπραξία. Που ζει διαρκώς εν μετανοία και εξομολογείται απαραιτήτως. Που αγωνίζεται, καθαρίζεται και αγιάζεται. Που γεννά αγιασμένους μοναχούς και μοναχές και αναγεννά Χαρισματούχους αγιασμένους Γέροντες, Ιερείς και Αρχιερείς και «παρατείνει τον Χριστό εις τους αιώνες».
Ο Λαός που δεν αρέσκεται στην ιεροκατηγορία, που δεν σκανδαλίζεται από τα διάφορα προωθούμενα σκάνδαλα (ολοφάνερα σημεία των καιρών), από αμαρτίες ιερωμένων και δεν αλλαξοπιστεί, δεν ξεβαφτίζεται χάριν διαφόρων γραβατοφορεμένων και κουστουμαρισμένων προβατοσχήμων λύκων εξ’ Αμερικής.
Ο Λαός που ποτέ «δεν απαρνείται την Φίλτατη Ορθοδοξία και δεν διαψεύδει το Πατροπαράδοτον Σέβας». Που είναι πανέτοιμος μύριες φορές, αν χρειαστεί, να πεθάνει για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Ελλάδος την Ελευθερία.
Είναι ο Λαός που δεν απομακρύνεται από την Επίσημη Εκκλησία, ούτε αποκόβεται από Αυτήν παρεκτός και αποκλειστικώς λόγω αιρέσεως που κηρύττεται «γυμνή τη κεφαλή».
Και εάν μη γένοιτο συμβεί να προδοθεί και καταπατηθεί από την ίδια την Κεφαλή, πάλι δεν σχισματοποιεί, δεν στασιάζει αλλά παραμένει μέσα στην Ιερή Οικογένεια και πολεμεί, καταδικάζει την αίρεση και την βλασφημία από όπου και αν προέρχεται, με παρρησία πάντοτε και ομολογία Χριστού.
Είναι ο Λαός που υψώνει διαμαρτυρίας φωνή και εκφράζει την του Θεού οργή. Ο Λαός που δεν ανέχεται προδότες, προδοσίες και αδικοπραξίες, που δεν χαίρεται σε αδικίες.
Δεν αποδέχεται άκυρους ψευτο-αφορισμούς, δεν καταργεί και δεν ξεχνά τόσο εύκολα τα Θεοσύστατα και Θεοπρόβλητα, ΑγιοΠατερικά, Συνοδικά Αναθέματα.
Δεν συγκοινωνεί τοις έργοις του σκότους, δεν επευλογεί την Μασονία και τα παρακλάδια της, τους Ρόταρυ, τους Λάϊονς, τους ΑΧΕΠΑ και τα λοιπά ύπουλα παρατράγουδα. Δεν υπηρετεί δηλαδή, «δε δουλεύει σε δύο κυρίους».
Δεν συμμετέχει σε αμαρτωλά, βέβηλα και μοιχά κρεβατώματα του Παγκοσμίου Συμβουλίου «εκκλησιών» με το ιεραποστολικό δήθεν και πονηρό πρόσχημα του υποτιθεμένου ευαγγελισμού των.
Δεν παζαρεύει την Ορθοδοξία. Αρέσκεται κατά τους Αγίους Πατέρες «συγκοιτασθήναι τω Χριστώ» στο Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας, και όχι στο βλάσφημο και ενωτικό «αποχωρητήριο» της Οικουμενιστικής Συγκοινωνίας.
Ο Λαός του Θεού δεν αποδέχεται φαύλους, διακλαδωτικούς, πανσπερμικούς και αιρεσιαρχικούς Πληθυντικούς «αδερφών εκκλησιών» με «κοινά μυστήρια» που καταπατούν την Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο η οποία με το Σύμβολο της Πίστεως τρανώς διακήρυξε «Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».
Δεν αναγνωρίζει καμία «Παναγιότητα» στον Παπισμό και δεν επιδίδεται σε ανεπίτρεπτες, ανυπόστατες φιλίες και λάγνα Φιλήματα Ιούδα με τον Πάπα.
Ο Λαός του Θεού είναι Θεόφιλος και Φιλόθεος, πραγματικός φίλος της Αληθείας και του Ευαγγελίου, και όχι φίλος του ψεύδους (άρα και του πατρός του ψεύδους) του κόσμου ή φίλος τυραννικών Δεσποτάδων, φατριών ή διαφόρων φιλοσοφικών ομάδων.
Τα Ορθόδοξα Λαοφάνεια επιφαίνονται σε αδιάλειπτες προσευχές και λογικές Λατρείες, σε Εσπερινούς και Αγρυπνίες, σε συνειδητές Περιφορές και Λιτανείες Αγίων Εικόνων και Λειψάνων, όχι φανφαρικών Ηγετικών προσωπικοτήτων.
Τα Λαοφάνεια δεν γίνονται εθιμοτυπικά, επιδεικτικά και Φαρισαϊκά, αλλά αποκαλύπτουν την Αγάπη, τη Πίστη και την Ελπίδα του Λαού του Θεού, την θεάρεστη αφοσίωση και η πιστή προσήλωση στους Αγίους Πατέρες και την Ιερά Παράδοση.
Τα Λαοφάνεια είναι και Θεοφάνεια διότι φανερώνουν τον Θεάνθρωπο Χριστό τοις πάσι και ζει εν τω Λαώ Της η Αγία Τριάδα. Κατοικεί και περιπατεί, Ζει Κύριος ο Θεός ανάμεσα στο Λαό Του.
Ολόκληρος τότε ο Λαός του Θεού γίνεται όχι μόνο κτήμα Θεού και περιουσία Θεού αλλά και απόκτημα και Περιβόλι της Παναγίας Του Μητρός και Αειπαρθένου Θεοτόκου.

Ο Λαός του Θεού γνωρίζει να συνδυάζει το Ιορδάνειο «Επιφανέντος σου» με το Πασχαλινό και Αναστάσιμο «Επιφανείας σου Χριστέ». Θα υπάρχουν Θεοφάνεια εφ’ όσον υπάρχουν Ορθόδοξα Λαοφάνεια, μέχρι της συντελείας του αιώνος και της Δευτέρας Παρουσίας Αυτού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου