ADVERSUS HAERESES ECUMENISMUS- ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ!
[ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΪΜΑΚΗΣ:Οικουμενιστικά λεχθέντα και γραφθέντα υπό του ομότιμου καθηγητού του Α.Π.Θ.!]
Ο προφήτης Ηλίας, ο προφητάναξ Δαυΐδ, η ερωμένη Βηρσαβεέ, η πανέμορφη Μέριλιν Μονρόε και τα «ψυχοδιεγερτικά χάπια» του «ηθο-ποιού» Δημήτρη Καϊμάκη!!! (Μέρος Γ ΄)
«Καὶ τοῦτο ἀπὸ τῶν κατὰ τὸν μακάριον ∆αυῒδ δῆλον.Ἐπειδὴ γὰρ ὑποσκελισθεὶς κατέπεσε, μοιχείας καὶ φόνου ἁλοὺς ἐγκλήματι, εἶτα οὐκ ἔμεινε κείμενος ἐν τῷ πτώματι,ἀλλὰ καὶ διανέστη πάλιν,
καὶ πρὸς τὸν ἐχθρὸν μετὰ τοῦ Θεοῦ παρετάξατο·
οὕτως αὐτὸν γενναίως κατεπάλαισεν,ὡς καὶ τελευτήσας προστῆναι τῶν ἐκγόνων τῶν αὐτοῦ.»(άγιος Ιω.Χρυσόστομος)
καὶ πρὸς τὸν ἐχθρὸν μετὰ τοῦ Θεοῦ παρετάξατο·
οὕτως αὐτὸν γενναίως κατεπάλαισεν,ὡς καὶ τελευτήσας προστῆναι τῶν ἐκγόνων τῶν αὐτοῦ.»(άγιος Ιω.Χρυσόστομος)
«Quid digam, aut quid loquar?»[1]! Τι να πώ και τι να λαλήσω; Απορεί ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, κάτι ανάλογα και εμείς ερωτούμεν τους εαυτούς μας, και εφόσον μπήκαμε στην βάσανο να ακούσουμε τα ηχητικά ψυχοφθόρα ντοκουμέντα και διαλέξεις του ομότιμου καθηγητού μας κ.Δημητρίου Καϊμάκη! Συνεχίζει ο ιερός Χρυσόστομος παρέα και εμείς μαζί του, «δακρύων ο παρών καιρός, ουχί ρημάτων.Θρήνων, ουχί λόγων. Ευχής, ού δημηγορίας… ούτως ανίατον το έλκος… »[2]!
Έλκος πάθαμε και εμείς απο τότε, παρόντες στα ψυχοβλαβή μαθήματα του! Φυσικά, εκεί που δεν πήγαινε άλλο με τα προτεσταντιλίκια και τα ανόνητα μαθήματα του, αποσυρόμασταν για να μην έρθουμε σε διαλογική αντιπαράθεση μαζί του, πράγμα που θα μας στοίχιζε σε βαθμολογία! Βλέπετε στους φοιτητές δεν χωρούν μαγκιές κατά των καθηγητών τους κατά την διάρκεια των σπουδών τους, διότι το όπλο της βαθμολογίας στο χέρι εκάστου των καθηγητών, ουδείς μπορεί να τους το αφοπλίσει!
Η μόνη λύση στην περίπτωση αυτή, είναι η υπομονή από πλευράς του φοιτητή, ο προσωρινός ακαδημαϊκός συμβιβασμός, στην όλη περιρρέουσα κατάσταση της Θεολογικής σχολής «άχρι καιρού» της τελετής ορκωμοσίας!
Άπαξ και ορκίστηκες, ως ορκισμένος πλέον απόφοιτος, φέρεις τεράστια την ευθύνη, να ανταπεξέλθεις και να κρατήσεις τους όρκους σου ενώπιον Τριαδικού Θεού και ανθρώπων!
Ευθύνη η οποία μας ώπλισε το χέρι να ασκήσουμε δικαίαν κριτική κατά των κακοδοξούντων καθηγητών μας!
Φυσικά οι κύριες ψυχογενείς αιτίες της οξείας κριτικής μας, κατά μερικών καθηγητών μας, είναι και η ψυχοδιανοητική καταπίεση που υποστήκαμε κατά την 5ετή σχεδόν φοίτησή μας, καταπίεση της προσωπικότητας μας, ένα ανελέητο ψυχόδραμα, το οποίο a posteriori φάνηκε αναγκαίο στην έρευνα μας στην Ιερά Επιστήμη της Θεολογίας και όχι μόνον, λόγω της βαθυτάτης εμπλοκής και εμπειρίας μας αλλά και τριβής μας μέσα στον ψυχαναγκαστικό Οικουμενιστικό περιβάλλοντα χώρο του Θεολογικού Τμήματος μας, στην Θεσσαλονίκη!
Λάβετε υπόψιν σας αγαπητοί μου πατέρες και αδελφοί, ότι δεν θεωρούμε τον αγώνα μας αυτό ως εκδίκηση αλλά ως αρχή μας φέρουμε το «αληθεύοντες εν αγάπη» και από αγάπη αληθεύουμε! Θεωρούμε απαραίτητες τις πιο πάνω διευκρινίσεις, διότι μάθαμε εμπειρικά στην ζωή μας ότι οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους! Φίλους λίγους, αλλά ποιοτικούς, διότι σημασία δεν είναι η ποσότης αλλά η ποιότης, εκτός και αν λαθεύουμε και αστοχούμε, (πράγμα ανθρώπινο) και ζητάμε εκ των προτέρων μία εγκάρδια συγνώμη, σε όσους πληγωθούν και στεναχωρηθούν.
Παρόλα αυτά, ο Θεάνθρωπος μας έθεσε κάποιους όρους [3]: «Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἀλλὰ μάχαιραν. ἦλθον γὰρ διχάσαι ἄνθρωπον κατὰ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ καὶ θυγατέρα κατὰ τῆς μητρὸς αὐτῆς καὶ νύμφην κατὰ τῆς πενθερᾶς αὐτῆς· καὶ ἐχθροὶ τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοὶ αὐτοῦ. Ὁ φιλῶν πατέρα ἢ μητέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος· καὶ ὁ φιλῶν υἱὸν ἢ θυγατέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος·…»!
Χωρίς να εξαιρούνται από τους όρους αυτούς και οι σχέσεις μεταξύ καθηγητών και φοιτητών!
Έχουμε την εντύπωση μερικές στιγμές, στην μετά-ορκωμοσίας εποχή που διαβιούμεν ως απόφοιτοι ότι, η «ψυχεδέλεια» της Οικουμενιστικής Θεολογικής Σχολής, μας ωφέλησε τα μέγιστα, διότι μέσα από την λήψη α-θεολόγητων «παραισθησιογόνων ουσιών» και «ψυχοδιεγερτικών χαπιών», πικρών χαπιών μέν, έχουμε την μεγίστη ελπίδα ότι θα βγεί καρπός γλυκύς…! Και μετά απορούν μερικοί πώς έλαβε τεράστιες ποσότητες υπνωτικών χαπιών η διάσημος κοπελιά Μέριλιν Μονρόε, ενώ κατά πάσαν πιθανότητα, αυτός που θα απορεί για τους πλησίον του κατ’ αντιστοιχίαν(τα ανάλογα υπνωτικά), θα λαμβάνει ανεπαισθήτως την «δόση» του συνειδητώς αλλά και ασυνειδήτως…!
Η ζωή μας δίδαξε ότι, κάθε άνθρωπος έχει τους εθισμούς του! Διότι ο άνθρωπος τρεπτός εστίν!
Προχωράμε τώρα στα «ψυχοδιεγερτικά χάπια», αυτά τα θεολογικά(;) «LSD» που σαν «βαποράκια» οι καθηγητές μας, των «μεγαλέμπορων» Οικουμενιστών, αγίων Ιεραρχών μας, προωθούνται σκοπίμως και ιδιοτελώς εντός και εκτός σχολής, εντός και εκτός διαδυκτίου κ.λ.π., σε κάθε ώρα και στιγμή, εις το όνομα… της φιλοπαπικής φιλίας, μίας φιλίας ΠΣΕ΄-φτικης! Φιλίας συντονισμένης και προσχεδιασμένης, από τα γνωστά σκοτεινά διαβολοειδή κέντρα που ελέγχει ο Αντίδικος με τα καϋμένα υπο-ανθρωπάρια αυτού, που συνήθως φοράνε και ποδίτσες(sic),σαν τις οικοκυρές, για ένδυμα και θυσία στον κτιστό θεό τους Βάαλ…!
Ωστόσο, ποιος μπορεί να παραθεωρήσει το γενικό σχέδιο των Βααλιστών;
Αφού,κυνικά εκφράζονται στο σύγγραμμά τους,(το οποίο συγκεκριμένο βιβλίο ο εν λόγω καθηγητής κ.Δ.Κ. σε κατ’ ιδίαν συζήτηση μου το έβγαλε «Ρωσική προπαγάνδα»…!) [4]: «Οι Πρυτάνεις τους και οι καθηγητές τους θα προπαρασκευάζονται μυστικά για το έργο τους με μυστικά και λεπτομερή προγράμματα ενέργειας και πράξεων,απ’ τα οποία δεν θα μπορούν να παρεκκλίνουν ούτε κατά μία κεραία.Θα διορίζονται με εντελώς ιδιαίτερη προσοχή και θα εξαρτώνται εξ ολοκλήρου από την κυβέρνηση.Αποκλείουμε από τη διδασκαλία το πολιτικό δίκαιο,καθώς και οτιδήποτε αφορά τα πολιτικά ζητήματα…θα διαγράψουμε από τη μνήμη των ανθρώπων όλων τα γεγονότα που δεν είναι ευχάριστα σε μας των παρελθόντων αιώνων,διατηρώντας απ’ αυτά μόνο εκείνα που ζωγραφίζουν τα σφάλματα των χριστιανικών κυβερνήσεων…τις θεωρίες αυτές θα τις κάνουμε δόγμα και θα τις χρησιμοποιούμε με σκοπό να φέρουμε τους ανθρώπους στην πίστη μας…»!
Κάποιες από αυτές τις δογματικές θεωρίες που αναφέρουν οι «σοφοί της Σιών», πέραν των «μη βέβηλων» συγκρητιστικών θεωριών, των προτεσταντικών θεωριών(κλάδων,πνευμόνων,κ.α.) , είναι και οι θεωρίες προτεσταντικής κυρίως προελεύσεως των Graf και Wellhausen[5], οι οποίοι λένε η Πεντάτευχος είναι συμπίλημα τεσσάρων πηγών, που διαφέρουν μεταξύ τους και ως προς το χρόνο που γράφηκαν, και ως προς τον τόπο! Με το πρόσχημα, τάχα μου, αγαπητοί μας αναγνώστες, της «λογοτεχνικής σύνθεσης», εμπνεύσεως προτεσταντών!
Με απλά λόγια, για να καταλάβουν και οι απλούστεροι φίλοι μας, στο πρώτο μάθημα της Εισαγωγής της Παλαιάς Διαθήκης μαθαίνουμε διάφορες προτεσταντικές θεωρίες για «αγρίους», πολύπλοκα λογοτεχνικά σχήματα, που αν δεν τα μάθεις καλά, κόβεσαι αυτομάτως στις εξεταστικές, μέχρι να τα διαβάσεις, να τα ξαναδιαβάσεις και να τα ξαναδιαβάσεις, να σου γίνει μαθηματάκι καλό η ντουσιέρα εγκεφάλου με τα «ψυχεδελικά» ετούτα φαρμάκια, ούτως ώστε, να μπορέσεις να προχωρήσεις στα υπόλοιπα εξάμηνα με ευκολία μέχρι και πάρα πέρα ως μεταπτυχιακός ή και διδάκτωρ στην «Βιβλική Θεολογία»!
Η Παλαιά Διαθήκη που μαθαίναμε στα σχολεία μας, στα κατηχητικά, στην ενορία μας, στα Πατερικά κείμενα, πάει περίπατο ολοκληρωτικά και κυριολεκτικά, και ιδού ένα παράδειγμα των σχολαστικών δογματικών θεωριών τους και αν καταλάβει κανείς σας πέραν των ειδικών επιστημόνων της Θεολογίας(ακόμα και αυτοί αμφιβάλω αν τις καταλάβανε…!) σφυράτε μου κλέφτικα, ή γράψτε μας ένα σχόλιο, ως προέκταση του δοκιμίου μας να μας πείτε τι καταλάβατε! Ελπίζοντας να μην μας διαβάζουνε οι Γιαχωβάδες και μπερδευθούν με τα σχολαστικά «Γιαχβιστικά» ακαδημαϊκα καμώματά μας! Διαβάζουμε στο σχολαστικό εγχειρίδιο, το οποίο μετέφρασε ο κ.Καϊμάκης, μάθημα το οποίον εδιδάχθημεν υπο του εταίρου «Καππαδόκη» καθηγητού μας, κ.Μιλτιάδη Κων/νου[6]:
«Σύμφωνα με την θεωρία αυτή, πρώτα πρώτα υπήρχαν δύο αφηγηματικά έργα. Ο Γιαχβιστής (J) που χρησιμοποιεί από την αρχή, δηλαδή από τη διήγηση της δημιουργίας ,το όνομα του Γιαχβέ, με το οποίο ο Θεός αποκαλύφθηκε στο Μωϋσή και ο Ελοχιμιστής (Ε), που δηλώνει το Θεό με την ονομασία Ελοχίμ. Ο Γιαχβιστής είναι έργο που πρέπει να γράφτηκε στον 9ο αιώνα(π.Χ) στο βασίλειο του Ιούδα, ενώ ο Ελοχιμιστής γράφηκε αργότερα στο βασίλειο του Ισραήλ. Μετά την καταστροφή του βορείου βασιλείου, τα δύο έργα ενώθηκαν σε ένα σύνολο (JE). Μετά τη μεταρρύθμιση του Ιωσία, προστέθηκε στο πρώτο αυτό συμπίλημα και το Δευτερονόμιο (D), έτσι έχουμε ως σύνολο το (JED). Μετά τη βαβυλώνια αιχμαλωσία προστέθηκε στο προηγούμενο σύνολο και ο Ιερατικός κώδικας (P), ο οποίος περιείχε κυρίως νόμους και ορισμένες διηγήσεις. Έτσι δημιουργήθηκε το πλαίσιο (JEDP). Αυτή η κλασσική πιά θεωρία, που συνδέονταν με μια θεώρηση εξελικτική των θρησκευτικών ιδεών του Ισραήλ, αμφισβητήθηκε πολύ συχνά από τους ερευνητές. Άλλοι την απορίπτουν τελείως. Άλλοι πάλι τη δέχονται, με βασικές όμως τροπολογίες. Δεν υπάρχουν πάντως ούτε δυο ερευνητές που να συμφωνούν ακριβώς ποια είναι τα διάφορα κομμάτια που αποτελούν καθεμιά από τις πηγές αυτές της Πεντατεύχου. Υπάρχει πάντως μια ομοφωνία στους ερευνητές στο ότι δηλαδή μια απλή κριτική του κειμένου δεν φτάνει για να βγάλουμε συμπεράσματα για τη σύνθεση της Πεντατεύχου…» και προχωρεί το πόνημα και αναλύει αυτές τις θεωρίες…!
Κατάλαβατε τι σόϊ μάθημα διδαχθήκαμε;
Και ακόμα βρισκόμαστε στην «Εισαγωγή» των ψυχοβλαβών αυτών θεωριών, σκεφτείτε τι έχει να γίνει, μόλις αποφασίσω να σας παραθέσω και στοιχεία απομαγνητοφωνημένα, της προφορικής διδασκαλίας του κ.Καϊμάκη (!)
Αυτό που θέλω να τονίσω ιδιαίτερα είναι ότι δυστυχώς αυτές οι σχολαστικές θεωρίες δεν είναι και τόσο αθώες, όσο και άν φαίνονται έτσι φαινομενικά!
Και όλα αυτά τα κακόδοξα ερμηνευθέντα και γραφθέντα, αλλά και λεχθέντα των «Βιβλικών» καθηγητάδων μας κάτω από την βαρειά σκιά της μετα-Ρωμανίδειου εποχής, ο οποίος αείμνηστος Ρωμανίδης έγραψε για την πιο πάνω περίπτωση[7]:
«Παρά ταύτα δεν γνωρίζουν ούτε του Ισραήλ την ιστορία,ούτε του Χριστού τον βίον και την διδασκαλίαν,ούτε των αγίων,ούτε της Εκκλησίας,διότι πάντα ταύτα είναι κεκρυμένα εν τω μυστηρίω της θεώσεως… και όχι εις τους αστρολόγους περί της Χριστιανικής πίστεως…Οι αναθέτοντες εις ετεροδόξους τα καθήκοντα ερμηνείας της Αγίας Γραφής Ορθόδοξοι ομοιάζουν με τον μη γνωρίζοντα γράμματα χωρικόν,όστις άμα τη λήψει επιστολής τρέχει εις τον εξ ίσου αγράμματον εξάδελφον του να τη διαβάση,ή με τον μη γνωρίζοντα μαθηματικήν να διαβάση και να ερμηνεύση κείμενον περι μαθηματικής…Επειδή όμως πρόκειται περι μορφωμένων ετεροδόξων με σπουδαίαν επιστημονικήν κατάρτισιν,παρατηρούμεν ότι αι καταβληθείσαι υπ’ αυτών προσπάθειαι ερμηνείας της ιστορίας των θεουμένων με κριτήρια ξένα προς την θέωσιν,ομοιάζουν με τους αρχαίους περι ουρανίων σωμάτων επιστήμονας,οίτινες προσεπάθουν να ανιχνεύσουν τα μυστήρια των ανθρωπίνων πραγμάτων των αστέρων,του ηλίου και της σελήνης.Εγνώριζον πολλά περί της ανθρωπίνης ιστορίας και κοινωνίας.Εγνώριζον πολλά περι των ουρανίων σωμάτων.Όμως ούτε ιστορικοί και κοινωνιολόγοι ήσαν ούτε αστρονόμοι.Ήσαν αστρολόγοι…!»
Απομαγνητοφώνηση:
Ξεκινά το πρώτο μάθημα του ο ομότιμος καθηγητής μας κ.Καϊμάκης στο Δ΄ εξάμηνο του 2010 να λέει[8]:
«Θα κάνουμε ερμηνεία και ανάλυση της Π.Δ., χωρίς Π.Δ. ανάλυση δεν μπορεί να γίνει…θα κάνουμε θεολογική ερμνηνεία της Π.Δ.Πως προσεγγίζει κανείς τα προφητικά κείμενα;(ρωτάει ο κ.Κ.)…
-προφήτης Ηλίας μικρός ή μεγάλος; (απαντά μια συμφοιτήτρια: -Μεγάλος…)
-Μεγάλος; (απορεί με ειρωνεία), άλλο πράγμα αυτό, προσέξτε το αυτό, η σπουδαιότητα κάποιου προφήτη που όντως ο Ηλίας ήταν σπουδαίος για την εποχή του (για την εποχή μας τι είναι κ.Καϊμάκη;) και άλλο πράγμα όμως, είναι μεγάλος προφήτης ή μικρός προφήτης όσον αφορά το κριτήριο το έργου του, της συγγραφής του βιβλίου,άρα πολύ σωστά δεν φέρεται ότι έγραψε βιβλίο ο προφήτης αυτός, καταλάβατε;Άρα δεν είναι ούτε μεγάλος ούτε μικρός, κάτι τέτοιες χαζές ερωτήσεις βάζω κατά καιρούς στις εξετάσεις και βέβαια την πατάτε μεγαλοπρεπώς…»
Λάβατε μια πρώτη γεύση τι σόϊ «ερμηνεία» θολολογική κάνουμε! Όυτε η Μέριλιν Μονρόε δεν θα μπορούσε να «ερμηνεύσει» τέτοια αηθέστατα πράγματα!!!
Στην προτεσταντική λογοτεχνική αρλουμπολογία, χωρίζουν τους προφήτες μικρούς και μεγάλους κατά το συγγραφικό έργο τους, αλλά επειδή ο προφήτης Ηλίας δεν έγραψε σύγγραμμά, για τους σχολαστικούς θολο-θεολογούντας ακαδημαϊκούς καθηγητές μας, ο Μεγάλος Προφήτης Ηλίας μας, δεν είναι ούτε μικρός αλλά ούτε και μεγάλος, διότι πολύ απλά και χαζοχαρούμενα αυτά μας διδάσκει η θεολογία των Δυτικών! Τρώμε δηλαδή αχόρταγα τα σχολαστικά «ξυλοκέρατα» των Δυτικών και λέμε ευχαριστώ για τον διασκοτισμό τους!
Δόξα τω Θεώ, δηλαδή, που παραδέχεται ο καλός καθηγητής μας, ότι θέτει χαζά ερωτήματα εις την εξεταστική, διότι για να θέτει τέτοια χαζά ερωτήματα ένας καθηγητής στους φοιτητές του θα πρέπει να συμβαίνουν τρία τινά: ή α) είναι χαζός, β) να έλαβε κατά λάθος ή με πονηρό «ρουσφέτι» την έδρα στο πανεπιστήμιο ή ότι, γ) τα ερωτήματα (φαινομενικά) λέει είναι χαζά, διότι ενυπάρχει δόλια θεολογία(και το ξέρει) και σκοπιμότητα δια-στρο-φής των φοιτητών απο της παροδοσιακής-αληθούς-Πατερικής Θεολογίας
...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου